ایجاد نظام پيشنهادها در دانشگاه صنعتی اصفهان

با هدف بهبود فرآیندها و ارتقاء خدمات:

ایجاد نظام پيشنهادها در دانشگاه صنعتی اصفهان

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت دانشگاه صنعتی اصفهان از استقرار نظام پیشنهادها در راستاي طرح تحول دانشگاه به منظور احصاء دیدگاه های دانشگاهیان در حوزه مختلف این دانشگاه خبر داد.

دکتر مهدی بیجاری گفت: آئين‌نامه‌ي نظام پيشنهادها به تصويب هيأت رئيسه‌ي محترم  دانشگاه رسيده و دستور اجراي نظام پيشنهادها توسط رياست محترم دانشگاه؛ جناب آقاي دكتر مدرس هاشمي هم‌زمان با اول خرداد ماه روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف صادر شده است. مراحل استقرار نرم‌افزار پيشنهادها با همكاري مركز فناوري اطلاعات بر روي سايت دانشگاه در حال اجرا است و به ‌زودي امكان ارائه پيشنهاد توسط دانشگاهیان فراهم خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیّت ویژه نظام پیشنهادها به منظور ترغیب همه ذینفعان در راستای کمک به اعتلای سازمان، تصریح کرد: نظام پیشنهادها با هدف بهره ­مندی از خرد و قوه تفکر شاغلين در دانشگاه و دانشجویان برای بهبود فرآیندها، ارتقاء خدمات و رفع مشکلات سازمانی، کاهش هزینه­ ها و همچنین افزایش روحیه مشارکت افراد و رضایت آنان به کار گرفته می­شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اهداف پیش بینی شده برای ایجاد این موضوع افزود: گسترش فرهنگ مشارکت، برانگیختن افراد به تفکر و اندیشه در حوزه فعالیت خود، فراهم شدن زمینه مناسب جهت بروز خلاقیت­ ها و به فعلیت رسیدن استعدادها، بهبود شرایط محیط کار و افزایش کیفیت و کمیت خدمات، بهبود امور دانشگاه و ایجاد آمادگی لازم جهت پذیرش دگرگونی­ های سازنده از جمله این اهداف است.

بیجاری اضافه کرد: همسو نمودن منافع فردی با منافع سازمانی، ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و تعلق سازمانی، کاهش هزینه­ های جاری سازمان، ایجاد هم ­افزایی در مجموعه سازمان، بالا بردن بهره ­وری سازمانی از طریق بهبود ارتباطات و روابط متقابل، افزایش رضایت ذينفعان، شناسایی افراد خوش‌فکر، جستجوگر و ممتاز از دیگر اهداف استقرار نظام پیشنهادها در دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وي ابراز امیدواری کرد که ایجاد این نظام در دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان يكي از دانشگاه‌هاي برتركشور، زمینه‌ساز ارتقاء دستاوردهاي حوزه های مختلف این دانشگاه گردد.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
جهت جلوگیری از دسترسی برنامه های مخرب استفاده شده است.
Image CAPTCHA
عبارت داخل تصویر را وارد نمایید.

تحت نظارت وف بومی